Thu, Mar 23rd, 2017

Cel mai extrem Abarth 500 are multa fibra de carbon si 404 cai sub capota

  • Pogea Racing a creat Abarth-ul 500 suprem
  • Proiectul a fost botezat ARES si va fi replicat in 5 exemplare
  • Propulsorul de 1.4 litri dezvolta acum 404 cai putere

Tunerul german Pogea Racing a ales sa marcheze cei 20 de ani de activitate cu un proiect incredibil. Botezat ARES, acesta este bazat pe Abarth-ul 500 si a fost dezvoltat pe parcursul a 4 ani. Doar 5 exemplare vor fi dezvoltate, iar pretul este unul pe masura.

Probabil nu sunt atat de cunoscuti ca si Hamann, TechArt sau Brabus, insa nemtii de la Pogea Racing se afla pe scena tuning-ului mondial de 20 de ani. Pentru a sarbatori aceasta piatra de hotar importanta, specialistii au lucrat nu mai putin de 4 ani pentru pachetul suprem de tuning dedicat Abarth-ului 500.

Asa a luat nastere ARES, un proiect care va fi replicat in numai 5 exemplare si care va pune micuta masina italiana alaturi de supercar-urile momentului. Exteriorul abunda in fibra de carbon, bare stilizate, prize de aer, aripi evazate si un set de jante din aliaj usor de 18 inch. Clientii pot opta si pentru varianta construita din plastic, insa aceasta nu vine impreuna cu modificarile aduse componentelor mecanice, si crede-ne pe cuvant, este cel mai mare pacat.

Pe parcursul celor 4 ani de cercetare, specialistii germani au incercat 7 turbine diferite si 3 sisteme de injectie pana sa gaseasca combinatia cea mai potrivita pentru a le indeplini visele marete. Dupa o lista lunga de imbunatatiri aduse motorului de 1.4 litri, acesta a ajuns sa dezvolte acum nu mai putin de 404 cai putere, si un cuplu limitat electronic la 445 Nm.

Pentru a rezista la aceste forte, cutia de viteze manuala a fost intarita iar sistemul ei de racire a fost imbunatatit, diferentialul obisnuit a fost inlocuit cu unul cu alunecare limitata iar ambreiajul standard i-a facut loc unuia de inalta performanta.

Potrivit celor de la Pogea Racing, ARES atinge 100 de km/h in 4.7 secunde, iar viteza maxima a fost masurata cu ajutorului GPS-ului care a indicat 288 de km/h. Varful de putere este atins la 6.400 de rotatii pe minut, deloc rau pentru un motor de 1.4 litri.

Dupa toate aceste modificari, ARES cantareste 977 de kilograme cu rezervorul de combustibil plin. Daca adaugi greutatea soferului, masa totala sare de 1.000 de kilograme, insa puterea motorului este suficienta pentru a-ti oferi senzatii tari chiar si in aceasta situatie.

Si acum, pretul. Daca optezi numai pentru modificarile de ordin tehnic, va trebui sa scoti din buzunare de la 21.000 de euro in sus, insa daca vrei pachetul intreg vei plati 58.950 de euro. In acest pret intra materialele, manopera, vopsitul si Abarth-ul 500 standard. Insa iti amintim, vor fi construite numai 5 exemplare, asa ca grabeste-te daca te gandesti la unul.

sursa: www.4tuning.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved