Tue, Nov 17th, 2015

Fiat Bravo Hatchback

În fața concurenței acerbe cu Honda Civic și Ford Focus, Fiat Bravo a trecut aproape neobservate. Cu toate acestea, faptul că nu înseamnă capabil italian ar trebui să fie trecute cu vederea.

Styling / Imagine

Un front-end Maserati inspirat, un profil lateral agresiv și curbe tradiționale italiene dau Bravo un strop de stil. Italiene spatele asta cu o valoare justă de substanță. Deși nu se poate compara cu VW Golf de formă și finisare, Fiat are linii închidere strânse și de a construi solid. Există un simplu tapiterie linie în sus, cu bază, activ, dinamic și Sport modele oferă o mulțime de kit și prețuri competitive.

Interior / Practic

Există defect mici odată ce ești la volan, deși unii vor găsi că scaunul șoferului este prea mare. Spațiu pentru pasageri din spate nu este mare, fie, cu înălțime limitată. Entry-level Bravo primeste un CD player, inchidere centralizata de la distanță și geamuri electrice fata. Upgrade la activ pentru aer conditionat, in timp ce dinamice devine Bluetooth, compatibilitate MP3. croazieră și de control al climei. Sport devine mai puțin kit de lux, dar adaugă ESP si sport rigide suspensie.

Motor / performanță

Masini entry-level a obține un motor pe benzina de 1.4 litri 90bhp, dar merită cheltuielile suplimentare pentru unitatea turbo energic TJet fie 118 sau 148bhp ton. Chiar și modelul alimentat de jos va accelera de la zero la 62 mph in 9.6 secunde, in timp ce inca se întoarce peste 40mpg. Multijet diesel de 1,9 litri, de asemenea, o adevărată bijuterie, oferind performanță și 50.4mpg netedă și un cuplu impresionante.

Experienta de conducere

Bravo specializări pe confort, cu o plimbare supla si buna izolare fonica ceea ce face extrem de rafinat pe autostrada. Extrem de suprafețe aspre poate supara calmul Fiat – acest lucru este valabil mai ales pe Sport. Transforma într-o curbă bruscă și italianul răspunde brusc, deși direcție asistată electric nu are greutate si sa se simta, reducând distractiv conducător auto.

Costurile de proprietate

Rezidurilor sunt mult îmbunătățite față de predecesorul Fiat, a cu noua masina de fixare în jurul 39 la suta din valoarea sa. Intervale de service de 18.000 de mile, de asemenea, ajuta să ia intepatura financiar din proprietate Bravo. Economii de costuri se poate face prin plumping pentru unul dintre pachetele firmei italiene service inclusive. Cu toate acestea, cu excepția cazului în care doriți vopsea roșie, va trebui să sape un pic mai adânc în buzunare – toate celelalte culori sunt opțiuni suplimentare de costuri.

Siguranță / Mediu

Răspunsul Fiat la VW BlueMotion este Eco Pack Bravo. Folosind un diesel de 1.6 litri modificat, modelul de familie eco-friendly se întoarce 62.8mpg și emite 119g / km de CO2. În ceea ce privește siguranța, fiecare Bravo este echipat cu ABS cu EBD, Isofix, și airbag pasager standard. Comerț până la asieta activă și veți primi, de asemenea airbag-uri window adăugat la pachetul.

via: www.autoexpress.co.uk

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved